IZIN KOTIČEK NAŠ KOTIČEK OTROŠKE DEJAVNOSTI

Projekt: nauči me brati

Iza gre septembra v vrtec, napisati zna nekaj besed, brati pa še ne, a temu ne dajeva posebnega poudarka. Pomembneje nama je, da se zna sama obleči in obuti, namazati kruh, se stuširati, za silo zavezati vezalke… v glavnem poskrbeti sama zase. Ampak kaj, ko se ona želi naučiti brati.

In tako je nekega dne prišla iz vrtca ter mi dejala: “Nauči me brati!” Odprla je knjigo z velikimi tiskanimi črkami ter začela črkovati besede (prepoznavanje črk ji ni delalo težav, povezovanje v zloge pa). Poskušala sem ji pomagati tako, da sem vlekla glasove v zlogih (od prvega do drugega)… MMMMMMU-CCCCCCCCA CCCCCO-PPPPPPA-TTTTTTA-RRRRRRI-CCCCCCA, želela sem ponoviti, Iza me gleda in reče “smešna si”, zapre knjigo in jo odnese. Pa je bil za nekaj časa mir.

Potem je prišlo pa spontano… na poti do tašče ali na Ptuj, je opazovala reklamne panoje, znake ob cesti in “brala”, prepoznala je, da nekatere besede vsebujejo njeno ime, počasi je začela povezovati črke v zloge. Recimo P-I-K-A je postala PI-K-A.

Ker je kazala takšno željo po branju, sem se odločila, da malo pobrskam po spletu. Našla sem super stran s super učnimi listi za vsa področja. Za Izo sem natisnila bralne liste in sicer vezava dveh ter treh črk (vezava dveh črk 1vezava dveh črk 2 ter vezava treh črk). Ko bo to osvojila, sem ji na podoben način pripravila učne liste povezovanja dveh zlogov v besede (sestavljanje dvozlogovnih besed).

 

 

 


[spider_facebook id=”1″]

Mogoče ti bo všeč tudi ...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja