Dejavnost lahko izvedemo v več težavnostnih stopnjah odvisno od starosti oziroma sposobnosti otrok. In sicer:
- težavnostna stopnja: otrok lepi (prireja) like na tulec glede na obliko in velikost
- težavnostna stopnja: otrok pri lepljenju zraven velikosti in oblike upošteva tudi barvo lika
Za izvedbo dejavnosti potrebujemo:
- tulec
- papir
- škarje
- barvice
- lepilo
Postopek:
- na papir narišemo like različnih oblik in velikosti
- like pobarvamo ter jih izrežemo
- like obrišemo ali prerišemo na tulec
- likov na tulcu ne pobarvamo, ampak vanje vpišemo le prvi glas barve pripadajočega lika
Izi dejavnost ni bila poseben izziv. Bila sta ji pa tuja pojma kvadrat in pravokotnik, saj je oba lika poimenovala kar štirikotnik, tako da je preko dejavnosti osvojila tudi ta dva pojma. Da bi ju res utrdila in razumela, sva kasneje v stanovanju iskali pravokotne oziroma kvadratne predmete.
[spider_facebook id=”1″]